Posts

Showing posts from August, 2011

i'll miss it :(

Image
apabila tiga sekawan duduk-duduk di atas tangga

"semakin hari semakin menjadi-jadi"

"semakin gilaaa dorang nie"

"tolol tak ingat!"

"sakit perut ketawa laa weyyy"

dan masing-masing senyap,

"Aku takut."

"Aku pun takut."

"Aku takut jugak weii"

-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kami takut akan merindui saat-saat indah nie nanti.

Those BIG TIMES :D can cause tears in the future :(

Cinta Sebenar

Image
Assalamualaikum w.r.b.t


Rasanya belum terlambat untuk ucapkan selamat berpuasa kepada muslimin muslimat di seluruh dunia :)
Alhamdulillah dah 11 hari kita berpuasa :) semoga kita mendapat keberkatan dan bukanlah setakat mendapat lapar dan dahaga sahaja.


Sungguh aku tertarik.


Sungguh aku telah jatuh cinta.


Jatuh cinta dengan watak Irfan Hakimi :)


Apabila Asid jatuh hati dengan Sara Nasuha dan minta pendapat Irfan tentang cinta : "betulkah aku ini bercinta. Cinta ini macam mana? Ada orang kata haram,ada orang kata tak boleh. Semua orang yang baik-baik,kalau cerita fasal cinta,semua cerita cinta selepas kahwin. Lebih halal,lebih bagus. Tapi kalau dah terjatuh cinta sebelum kahwin,nak buat macam mana?"


dan jawab Irfan cukup pendek pada asalnya "cinta itu mestilah diiringi pengorbanan.Tanpa pengorbanan,itu bukan cinta yang sebenar."


dan dan yang lebih menariknya apabila Irfan akan bertunang dan Asid tertanya-tanya bila masa pulak dak Irfan nie bercinta dan masa bila pulak dia p…