Allah knows the best for you-for me.

Salam,

Ya Allah,sudah banyak kali terfikir benda nie sebenarnya...
macam mana ya rasanya nanti..
rasanya bila....

aku,manusia,perempuan,remaja berumur 16tahun 10bulan 9hari 
yang begitu banyak cita-cita..
terlalu jauh dan terlalu tinggi berangan-angan..
terutama sekali benda yang paling dekat yang akan berlaku..
setahun dua ke hadapan..
aku berada di mana
belajar course apa
nak jadi apa

rasanya bila apa yang aku dapat tak seindah mimpi yang diukir..
pasti perit ya Allah..
namun aku percaya Kau tahu apa yang terbaik buat diriku..
yeah,Allah knows the best for you..
aku cuma perlu redha dan percaya..
disamping berusaha membuat apa yang terbaik..


Comments

  1. adek ! ;)
    la tahzan habibi, InshaAllah satu saat nanti kamu pasti akan kecapi ape yang kamu nak. Untuk saat2 yang makin hampir ni ( maksud akk SPM), be positive and move forward ! Usaha sebaik mungkin ! jangan mudah putus asa yek ! basha !

    ReplyDelete
  2. thanks kak :) insyaAllah akn dicuba yg terbaik! good luck jgk buat akak dlm study.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kalau Allah nak bagi,tiada apa yang mustahil

Unpopular opinion

Alhamdulillah