Homesick

6th April 2018

Jumaat.

Seminar dah settle. Case presentation pun dah. Tapi kaki melangkah keluar dengan penuh debaran. Pelik juga kenapa palpitation tiba-tiba ni.

Turns out harini banyak benda di luar kawalan. Tension headache menyerang sebelah petang sampai ke malam. Kepala berat gagah keluar sebab teringin red velvet.

Tapi hampa pulak red velvet pun tak sedap seperti biasa. Kek rasa lama. Spagetti pun kurang garam. Ni siapa yang bad day, aku ke chef ni? Sampai semua takda rasa.

Lepas dinner, meeting map. Kenapa kena ada mcc ahad ni, penat merungut dalam hati.
Partner yg incharge dengan aku dah blah tak bagitau sampai laa aku tanya. Bengang dia aku je rasa. Buat module sorang-sorang lepas tu nak kena jaga station sorang-sorang.

Okey dah habis meeting. Nak kena settle jemur baju semua. Nak settle kan log book by malam ni. Sebab esok lusa dah start busy cme dengan mcc.

Ya Allah bantu aku. Permudahkan semuanya.

Ye aku tau. Aku menulis bila aku dah taktau nak luah di mana. Yang mana dada dah nak meletop rasa nak menangis, inilah ruang yang aku guna.

Tambah sakit, hari ini rindu rumah terlebih. 😢

Comments

Popular posts from this blog

Kalau Allah nak bagi,tiada apa yang mustahil

Unpopular opinion

Alhamdulillah